,,სილუეტების თეატრი“
ü მოსწავლეებთან ერთად შევარჩიე ტექსტები : ირმა მალაციძის ,,კუსუნას ციხე-სიმაგრე „ და ვასო გულეურის ,,ჩანთა“
ü ჩამოვწერეთ პერსონაჟების სია და ნაწარმოებების მოვლენები
ü მოვამზადეთ თეჯირი (ეკრანი), ხის ჩარჩოზე გადავაკარით ტილო , დავამაგრეთ ნათურები
ü დავხატეთ პერსონაჟები, დეკორაციები, დავზეთეთ, გამოვაშერით, დავუმაგრეთ სამართავი ჯოხები
მოსწავლეებმა წაიკითხეს ტექსტი, გადაინაწილეს და დაისწავლეს როლები
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა ძირითადი რესურსი/ტექსტი/: ი.მალაციძის ,,კუსუნას ციხე-სიმაგრე“, ვ. გულეურის ,,ჩანთა“ თემა:
ფასეულობები, ურთიერთობები შესაძლო დამატებითი თემატიკა: სახალისო ამბები კლასი: მესამე სკოლა : სსიპ გორის
N8 საჯარო პედაგოგი: ვერიკო სომხიშვილი |
სამიზნე ცნება: ტექსტი |
შედეგები: ( I 2; I 3; I 4; I 5; I 6; I.
7; I. 8; I. 9; I. 12; I. 13; I. 14; I. 15) |
ქვეცნება: „ ეპიზოდი, პერსონაჟი, მთხრობელი საკითხი:
ეპიზოდების გათამაშება შერჩეული პერსონაჟების როლის მორგებით. საკვანძო შეკითხვები:
როგორ წარმოვიდგინო თავი პერსონაჟად? როგორ გავითამაშო პერსონაჟის როლი? |
კომპლექსური დავალების პირობა: ჯგუფის წევრებთან ერთად ი. მალაციძის მოთხრობიდან ,,კუსუნას ციხე-სიმაგრე“ და ვ.გულეურის
მოთხრობიდან ,,ჩანთა“ გაინაწილეთ
როლები, მოამზადეთ საჭირო ატრიბუტები( პერსონაჟის ფიგურები, თეჯირი, დეკორაციები)
) და გაითამაშეთ შერჩეული ნაწარმოებები. გათამაშებისას: ·
ინტონაციის გამოყენებით და ფიგურების მოძრაობით წარმოაჩინე
გრძნობა ან განწყობა, რომლითაც პერსონაჟი თუ მთხრობელი წარმოთქვამს სიტყვებს, წინადადებებს. წარმოდგენის
შემდეგ ისაუბრე: Ø რამდენად
დაგეხმარა როლის მორგება ტექსტის უკეთ გაგებაში - რა აღმოაჩინე ახალი, რისთვისაც
მანამდე ყურადღება არ მიგიქცევია (მკვ. 1,4). Ø რა
მინიშნებებზე დაყრდნობით ამოიცანი პერსონაჟის თუ მთხრობლის ემოციები (მკვ. 2); Ø რა
ხერხები გამოიყენე დავალების შესასრულებლად (მკვ.
3) |
0 comments:
Post a Comment